Dreamkiller

politika, igazsag, deviza, hitel, átverések, csalás.

FONTOS!

Ha van velemenyed, vagy egy cikked, amit latni szeretnel az oldalon, azt ide kuld: dreamkiller01@rocketmail.com Az oldal es annak szerzoi elitelnek minden eroszakra buzdito, rasszista, kirekeszto tevekenyseget. Ilyen jellegu kommentek irasa, vagy ilyen jellegu oldalak linkjeinek az oldalon valo elhelyezese szigoruan TILOS!

Ajánlott oldalak

Friss topikok

Címkék

11 (1) 15 (1) alexa (1) amerika (2) anglia (1) báb (1) bank (5) barack (1) béke (1) czirmes (2) deviza (5) devizahitel (5) ellehetetlenülés (3) elnök (2) európa (1) fed (2) for (1) forradalom (2) haza (2) hazugság (4) hitel (4) hitelkárosultak (2) illegális (4) imf (1) jogtalan (5) jorge (1) kamat (1) károsult (3) követelés (2) köztársaság (1) levél (1) london (1) magyarország (1) narvaez (1) new (1) obama (1) október (1) parlament (1) pénz (1) per (2) street (1) szakszervezet (1) szeptember (1) szerződéssemmisség (3) tüntetés (1) uzsora (4) v (1) vendetta (1) wall (1) wtc (2) york (1) zeitgeist (1) Címkefelhő

Levél a köztársasági elnökhöz

2011.09.07. 09:39 Dreamkiller.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A mai nap folyaman bukkantam erre az erdekes levelre http://hiros.index.hu egyik cikkenek a hozzaszolasaban. 

"Tisztelt Dr. Schmitt Pál Köztársasági Elnök Úr és Dr. Könnyid Balázs Főosztályvezető Úr !

Megkaptam szívhez szóló levelüket, de sajnos ez ma már nem elég. Megértem és ebben igazat adok, hogy az OTP Bank Nyrt.és a PSZÁF működési szabályzatához Önöknek beleszólási joguk nincs. De a magyar állampolgárok utolsó otthonából való kényszer kitételébe, otthonai árverezéseire, és öngyilkosságba való kergetésébe 2011-ben az Európai Unióban IGENIS VAN KÖZÜK. Nem várok Önöktől semmiféle választ,de amit Önök csinálnak az az emberi jogok megsértése, emberellenes bűncselekmény, és embertelen eljárás. A tegnapi nappal feljelentettem Önt, Orbán Viktor Miniszter Elnök Urat, a magyar rendőrséget és a Magyar Bírói Végrehajtói Kamarát Strasbourg-ban az Emberi Jogok Európai Uniós Bíróságán. Mélységesen megvetem Önt és Önöket, hogy olyanhoz adják a nevüket, amik a választási kampányban elhangzottakhoz képest teljesen szemben állnak és valótlanok. Nagyon szépen köszönjük Önöknek a 90 éves néni és a 81 éves férje kilakoltatása miatt. Mélységesen megvetem Önt és Önöket, hogy olyanhoz adják a nevüket, hogy arra hölgyre akire a kilakoltató rendőri segédlettel törte be az ajtaját, a hölgy védekezésképpen felgyújtotta a saját házát belülről és elvágta a saját torkát késsel. Nem várjuk mostantól, hogy a magyar szervek nekünk igazat adjanak, ezért majd Strasbourgban eldöntik. Igenis Ön Köztársasági Elnök Úr rendelkezik azokkal a jogi hátterekkel és ha Önnek lenne lelkiismerete ezt az egész folyamatot megállíthatná, és Önt 5 millió ember az imáiba foglalná. Nem kell építkezni Ócsán, az emberek elérkeztek a tűrőképességük határára, hiszen a saját városomban élek 60 éve, ismerek mindenkit és engem is ismer mindenki, ide jártam iskolába, itt dolgoztam, és itt élek. Nehogy már Orbán Viktor döntse azt el, hogy én hova költözzek,mert úgy érzem, hogy ma 2011.aug.11-én az Európai Unió teljes jogú polgáraként az emberi jogok engem ugyanúgy megilletnek, mintha Nyugat - Európában élnék. Nekünk is jogunk van emberhez méltóan élni. Még az állatokat sem deportálják. Adják fel Önök a budai villájukat és lakóházaikat ( ami nem panel ), és költözzenek Önök Ócsára!!!!! A fiam 2002 - óta él az Egyesült Királyságban és Ő konzultált egy emberi jogokban jártas ügyvéddel, és az Ő közbenjárásával és biztatásával tettük meg a feljelentést Önök ellen, mivel azt mondta, hogy az Európai Unióban senkitől nem lehet megfosztani az utolsó ingatlanát, azért mert fizetésképtelenné vált. Főleg akkor nem ha a kormány és a bank együttes közreműködéssel, egyoldalúan megduplázza és megtriplázza a törlesztő részleteket. Ha tiltakozni merünk akkor az Önök rendőrei gumilövedékkel fejre célozva, szemeinket kilövik, 5 rendőr ver egy fekvő embert gumibottal és kényük- kedvük szerint kordonba zárnak ( lásd : meleg felvonulás ), és akadályoznak a szabad mozgásomban. Én személy szerint nagyon szimpatikus embernek tartottam Önt is Köztársasági Elnök Úr, és Orbán Viktor Miniszter Elnök Urat is, és még életemben nem csalódtam ekkorát emberben, mint Önökben.
Kérem nagyon szégyelljék magukat."

Csatlakozzatok: www.hitelkarosultakert.hu!!!

Szólj hozzá!

Címkék: köztársaság bank hitel levél elnök uzsora károsult

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr293208336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása